2020. április 3., péntek

De másrészt meg zokni

Az ugye egyértelmű volt, hogy a melltartóhasználat azonnal maga alá zuhan, ahogy magunkra zárjuk a karantén ajtaját. Minél rababb az ember, annál szabadabbak a cickók. 
Na de arra nem számítottam, hogy a melltartóhasználat és a zoknifogyasztás fordítottan lesz arányos! Én általában csak futáshoz hordok zoknit, meg esetleg hétvégén ha véletlenül nadrágot veszek fel, de egyébként szoknyás-harisnyás vagyok, és van 3 pár normális fekete zoknim amit Angliában vettem mikor rájöttem hogy egyet se vittem magammal (egy évre költöztem oda), meg néhány színes mókás, amiket ajábdékba kaptam, és még sajnálom őket felvenni. Úgyhogy mostanság a Turkish Airlines megkérdőpromózoknijainak örülök nagyon, mert nem szeretem, ha fázik a lábam. Illetve Ritus tudja, hányszor fáztam meg, amikor mezítláb írtam a gépteremben a szakdolgozatot. Ha nem akarunk számosítani, az egyszerűség kedvéért mondhatjuk, hogy mindig. (Csak egy szakdolgozatot írtam abban a gépteremben, de egynél több mezítlábas éjszaka kellett hozzá. Meg néhány zoknis.)
Illetve a nyolc futópólónak is most lett értelme, mert eddig mindig ugyanazt a kettőt használtam, mert sose hordok fehér pólót, a Roosevelt Islandes az barna és ronda, a többire meg csak nem kerül sor, mert annyit nem futok. Viszont így továbbra is ugyanazt a kettőt használom futni, a többi meg jó itthon. Azt tudtam, hogy a ruhatáram különösebb erőfeszítés nélkül bőven megfelel három különböző éghajlaton, de az még engem is meglepett, hogy karanténra is fel vagyok készülve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése